První verzi Joyseat nabízela značka Posedla ve 40 zemích a během dvou let shromažďovala zpětnou vazbu od zákazníků a ambasadorů, zvažovala vylepšení a následně je vytvářela v laboratořích. Výsledkem je Joyseat 2.0 s upraveným tvarem, který umožňuje ještě snadnější přechod z oblasti "sedacích kostí" do oblasti "nosu". Nos sedla je také parametrický a zohledňuje například obvod stehen.

Jak se vyrábí Joyseat 2.0?

Posedle se podařilo rozšířit rozsah šířky sedla díky aktualizaci algoritmu a 3D tisku. Nyní Joyseat pokrývá celou populaci od nejužších po nejširší sedací kosti, které existují. Šířek je až čtyřicet, od 130 do 170 mm. Navíc je kratší než první generaci, Joyseat bylo vždy poměrně krátké sedlo, ale v Posedla se rozhodli jsme ho ještě  zkrátit (o 11 mm). Během testování se ukázalo, že kratší sedlo optimalizuje zatížení a poskytuje dostatečně velkou oporu pro ty, kteří jezdí v agresivnější pozici a mají tendenci se při jízdě v sedle naklánět dopředu. Vylepšení se dočkal také kanál uprostřed sedla. Je nyní delší, což umožňuje více pohodlí při změně polohy.

Posedla_joyseat_2_1.jpg

A došlo také k úspoře hmotnosti. Ta nejužší silniční sedla váží pouze 145 gramů. Ačkoliv pro Posedlu nikdy nebylo hlavním cílem výrazně snižovat hmotnost, protože nejdůležitější je pohodlí. Ale díky upravenému vrstvení karbonových vláken a optimalizaci 3D dat se konstruktérům podařilo snížit hmotnost u všech typů sedel o 15 %. Novinkou je také sedlo speciálně upravené pro časovku a triatlon. 

Důležitý je také zákaznický servis a je rozhodně pozitivní, že Posedla zrychlila výrobní proces a zkrátila průměrnou dobu dodání na 6 týdnů. Naopak prodloužena je záruka spokojenosti na 60 dní od dodání.

Více na Posedla.com.