loading...

Kdo říkal, že elektrokolo musí být těžké? Specialized postavil lehký a živý rám, pak mu vtiskl svižnou geometrii, která má za úkol stabilitu při rychlosti se systémem Future Shock 2.0 pro kontrolu a důvěru. Turbo Creo SL není jen nejlehčí e-kolo svého druhu - je doslova o kila lehčí než konkurence.

Specialized vytvořil svůj vlastní motor. Byl navržen v Kalifornii a vyroben ve Švýcarsku (srdci
revoluce elektrokol). Nový systém Specialized SL 1.1 představuje ideální motor pro výkonnostní silniční kolo. Má za sebou desetiletí výzkumu, vývoje a testování v praxi a má v sobě perfektní kombinaci výkonu, hmotnosti, velikosti, dojezdu a jízdních vlastností. Dokáže tak dodávat konzistentní výkon v přirozené jezdcově kadenci tak, jak jezdec vyžaduje. Abychom mohli takové kolo vyrobit, musí se všechny tyto vlastnosti skloubit v jeden celek a zajistí tak perfektní zážitek
z jízdy.

Ultra lehký a tichý - to je motor Specialized SL 1.1. Váš výkon umí zdvojnásobit a činí tak velmi plynule. Tak plynule, jako by to byly vaše nohy. Nečekejte žádnou nepřirozenou křivku výkonu
nebo škubání motoru. Motor dodá výkon až 240 W a je plně synchronizovaný s vaši kadencí. A pokud chcete jet bez podpory, necítíte žádný odpor ve šlapání.

S dojezdem až 195 kilometrů (130 z interní baterie, 65 z externího zdroje) budete celý den zplošťovat kopce a nebudete hledat, kde se připojit do zásuvky. Interní baterii Creo je možné nabít již za 2 hodiny a 35 minut. Každá jízda a každý jezdce jsou jiní, a proto Specialized vymyslel kalkulátor dojezdu Turbo, který vám umožní spočítat, jak daleko dojedete.

Aplikace Mission Control má již milióny registrovaných kilometrů. Každý ze tří jízdních módů lze nekonečně upravovat, jak z hlediska špičkového výkonu, tak průměrné podpory. Mission Control navíc umí i řídit spotřebu baterie díky funkci Smart Control. Jen ji řeknete, jak daleko nebo dlouho chcete jet a sama zajistí, abyste se na místo dostali bezpečně. S její pomocí lze také nahrávat jízdu a zaslat ji do jiných aplikací (Strava) a díky integrovanému měřiči výkonu lze měřit vydané watty. Jednoduchá propojitelnost je pro Creo SL standardem, ale spojení s Mission Control není povinné. Turbo connect unit v horní rámové trubce je vše, co k ovládání kola potřebujete.

S-WORKS TURBO CREO SL

Jako všechny modely S-Works je i tento model vrcholem řady. Disponuje rámem FACT 11r se
systémem Future Shock 2.0, sadou 1x Shimano Dura-Ace Di2, přehazovačkou XTR a kazetou 11-42t. Zapletená Roval CLX 50 disková kola s pláštěmi SWorks Turbo v šířce 28 mm završují specifikaci, a jako bonus Specilized přihodí externí zdroj.

TURBO CREO SL EXPERT

Základem je rám FACT 11r se systémem Future Shock 2.0, sadou 1x Shimano Ultegra Di2,
přehazovačkou XT, kazetou 11-42t a zapletenými Roval C 38 diskovými karbonovými koly s pláštěmi
Turbo Pro v šířce 28 mm. Završením specifikace je představec Specialized Future Stem a Power Sport sedlo.

S-WORKS TURBO CREO SL EVO

Základem je rám FACT 11r se systémem Future Shock 2.0, sadou komponentů pro "adventure"
využití jako je sada 1x Shimano Ultegra Di2, přehazovačka XT a kazeta 11-42t. Završením
specifikace jsou pláště Pathfinder 38mm, zapletená Roval C 38 disková kola, řídítka Adventure Gear a Power Sport sedlo.

S-WORKS TURBO CREO SL FOUNDER’S EDITION

S-Works Turbo Creo SL Founder 's edice je nejlehčí model Turbo Creo SL s hmotností 11,93 kg. Řada speciálních úprav, včetně zlatých grafik, zlatě eloxovaných prvků, plakety s unikátním číslem z této limitované série a custom set oblečení řady SL ve Founder edici, činí z tohoto kola vyrobeného v extrémně limitované řadě kolo řadícího ho okamžitě mezi klasiku.

Foto Specialized