Nové posily jsou proto nutné a Španělé během přestupního období rozhodně nespali. Podařilo se jim získat Davideho Formola, který opouští UAE Emirates ještě před uplynutím platné smlouvy a ve 30 letech by měl být na vrcholu sil. Formolovi se v UAE Emirates moc nedařilo, v předchozích dvou sezónách nevyhrál žádný závod, ale pomohl Tadeji Pogačarovi ke dvěma vítězstvím na Tour de France a konec angažmá mu vyšel výborně, letos na podzim totiž vyhrál klasiky Coppa Agostoni a Veneto Classic. 

1116467897.jpg

Přestupuje ve velmi dobré kondici a Movistar doufá, že vyhrávat bude i v jejich dresu. "Myslím, že Movistar je pro mě ideálním místem, kde mohu ukázat, jaký jsem jezdec. Můžu pomáhat lídrům na Grand Tours, stejně jako se snažit o individuální výsledky v jednodenních závodech nebo kdekoli, kde to bude tým vyžadovat. Moc se těším, až začnu se všemi spolupracovat," říká Formolo ke svému přestupu  do už čtvrtého týmu WorldTour. 

Na tři roky přichází také Rémi Cavagna. V dresu Soudal Quick-Step vyhrál už třináct profesionálních závodů a jen letos jich stihl pět. Ambiciózní je především v časovce, ale chce také vyzkoušet severské dlážděné klasiky. "V nadcházejících třech letech mám v plánu spoustu věcí. S týmem budu objevovat severské klasiky a jejich bláznivou atmosféru. Těším se, že budu součástí týmu pro dlážděné klasiky. Také, jak všichni vědí, jsem specialista na časovku a v posledních dvou letech jsem byl dobrý, ale chybělo mi trochu víc síly. Chci naplno využít svůj potenciál, zapracovat na pozici na kole a všech aspektech výkonu a aerodynamiky. Tato disciplína je pro mě strašně důležitá. Pokud chci patřit mezi nejlepší, musím na tom hodně pracovat," vysvětluje Cavagna, který je úřadujícím mistrem Francie. 

Romo a Moro 

Formolo a Cavagna přichází jako hotoví profesionálové a zkušení cyklisté, ale Movistar se snaží myslet i na budoucnost. Proto přivádí tři mladé Španěly a jednoho Itala. Javier Romo a Pelayo Sánchez jsou vrchaři s ambicemi uspět v celkovém pořadí na etapových závodech, Carlos Canal je všestranný cyklista a Manlio Moro je především nadějný dráhař - stíhač. 

unnamed-48.jpg

Javier Romo

Čtyřiadvacetiletý Romo byl před před třemi lety považován za mimořádný talent španělské cyklistiky, když se přeorientoval z triatlonu na silniční cyklistiku a okamžitě vyhrál španělský mistrovský titul v kategorii U23. Sáhla po něm Astana, ale během třech sezón na velké výsledky nedosáhl. V Movistaru přesto věří, že má v sobě velký potenciál. 

"Movistar je pro mě novou šancí, jak se dál zlepšovat jako profesionální cyklista. Jsem rád, že mohu v praxi uplatnit vše, co jsem se za poslední tři roky v Astaně naučil. Chci ukázat, že jsem vyzrálejší, než když jsem začínal svou cyklistickou kariéru, a také věřím, že si dokážu udržet formu, kterou jsem předvedl v závěru letošní sezóny a doufám, že budu spolehlivější. Chci jezdit o vítězství, ale také chci pomáhat svým týmovým kolegům," říká Romo, který podepsal dvou letou smlouvu. 

unnamed-47.jpg

Pelayo Sánchez

Na stejnou dobu se Movistaru zavázal Pelayo Sánchez, současná opora druhodivizního týmu Burgos-BH. Sánchezovi vyšla Vuelta, kde byl v etapách třetí a šestý, vyhrál etapu Kolem Asturie a vůbec byl vidět především v kopcích. Brzo by mohl být cenným pomocníkem pro Enrica Mase. Sám Sánchez se chce v Movistaru hlavně učit: "V letošní sezóně se mi podařilo udělat výrazný skok vpřed, jel jsem velké závody a získal první profesionální vítězství. Mým cílem je vstřebat každou zkušenost z těchto let a pokračovat v nastoupené cestě a pomáhat svým týmovým kolegům k vítězstvím a doufám, že budu mít taky nějakou šanci na vítězství."

unnamed-46.jpg

Carlos Canal 

Carlos Canal přestupuje z baskického týmu Euskaltel-Euskadi a vypadá to, že by z něj mohl být kvalitní klasikář. "Rád bych se zlepšoval a zjistil, jaké závody mi nejvíc vyhovují, ale zdá se, že by pomohly být klasiky. Chci pomáhat týmu a udělat další pokrok," říká skromně dvaadvacetiletý Canal.

unnamed-45.jpg

Manlio Moro

Ital Moro je špičkovým stíhačem a této disciplíně se chce věnovat i nadále, ale k tomu potřebuje také kvalitní silniční program, který mu zajistí angažmá v Movistaru. "Měl jsem tu čest a příležitost strávit s týmem několik dní na soustředění v Alicante a zamiloval jsem si to tu. Už od druhého dne soustředění jsem měl pocit, jako bych v týmu jezdil už dlouho. Příští rok pro mě bude důležitý, protože mě čekají olympijské hry a cíle na dráze, ale chci se brzy začít rozvíjet i na silnici. Chci růst jako časovkář, což je moje nejsilnější stránka, a někdy v budoucnu se mi bude dařit i v klasikách. Uvidíme, kam mě silnice zavede, kam až to můžu dotáhnout," dodává mistr Evropy a vicemistr světa v týmové stíhačce.