Rámové sady jsou doplněny speciálně vyrobenými komponenty včetně řídítek, sedel a kol WheelSystems vyvinutých speciálně pro jízdu na šotolině a gravelového závodění. Oba rámy jsou také vybaveny novými inovacemi, jako jsou vnitřně vedená lanka a snadno přístupný úložný prostor uvnitř spodní rámové trubky pro přepravu nářadí, svačiny a dalších nezbytností.

01 Revolt Advanced Pro enviro.jpg

Nová řada byla vyvinuta za přispění profesionálních gravelových závodníků Giant. Američan Cole Paton a Australan Brendan Johnston, oba špičkoví závodníci v seriálu Life Time Grand Prix, trénovali a závodili na prototypech v závodech na začátku tohoto roku. V červnu Johnston na svém předprodukčním kole Revolt Advanced Pro dokončil závod Unbound Gravel 200, nejprestižnější gravel závod na světě.

Všestranný a nastavitelný

Rychlé a jednoduché nastavení na gravel kolech Revolt umožní vyladit kolo podle vašeho způsobu jízdy. Dvoupolohový přehazovací čip umístěný na v zadní stavbě mění rozchod kol spolu se výškou zadního kola, takže můžete z kola dostat nejlepší výkon v závislosti na terénu a stylu jízdy.

Kratší rozvor nabízí rychlejší a svižnější jízdu. Jedná se o vhodnou volbu pro smíšený terén, který kombinuje zpevněné cesty s hladkou a rychlou šotolinou a hlínou. Díky citlivé odezvě v kombinaci s menším průměrem (a nižší hmotností) pneumatik je to chytrá volba, když na rychlosti, efektivitě a rychlém ovládání záleží nejvíce.

05 Flip chip dropout.jpg

Dlouhá pozice prodlužuje rozvor, což zvyšuje stabilitu při jízdě po těžších štěrku a hlíně. A díky zvýšené prostupnosti zadních pneumatik (až 53 mm) umožňuje zvolit velkoobjemové pláště pro lepší trakci a kontrolu. Dlouhá pozice je volbou pro jízdy a trasy, které zahrnují rychlé, drsné sjezdy a záludná terénní stoupání.

Zvýšený komfort

Snížené sedlové vzpěry s trubkami o malém průměru podle Giantu tlumí nárazy a vibrace na všech typech šotoliny, aniž by to bylo na úkor tuhosti při zatáčení, sprintu nebo stoupání. Karbonová řídítka D-Fuse a sedlovka D-Fuse pomáhají vyhlazovat nerovnosti, zlepšují ovládání a minimalizují únavu na dlouhých tratích.

04 Internal cable routing.jpg

Sedlovka D-Fuse ve tvaru písmene D, která pohlcuje nárazy a vibrace, čímž vytváří hladkou kvalitu jízdy a pomáhá minimalizovat únavu. Řídítka D-Fuse jsou také vyrobena z trubek ve tvaru písmene D, které mají podobnou konstrukci jako sedlovka D-Fuse, vyznačují se lehkou konstrukcí a zároveň nabízejí vynikající vertikální poddajnost ve srovnání s řídítky kulatého tvaru.

Jezdci si mohou vybrat mezi dodávanou sedlovku D-Fuse pro maximální poddajnost, nebo přejít na standardní kulatou sedlovku 30,9 mm či teleskopickou sedlovku.

Všechno vevnitř

Vnitřně vedené bovdeny nabízejí čistý vzhled kokpitu a nižší aerodynamický odpor. Snadno přístupný úložný prostor uvnitř spodní rámové trubky umožňuje bezpečně přepravovat nářadí, svačinu a další nezbytnosti. Další integrované úchyty na horní rámové trubce, vidlici a zadní kapotáži usnadňují úpravu pomocí přídavných brašen nebo blatníků.