Miroslav Zadák, majitel společnosti ATT Investmens, se vyslovil k ambicím, s nimiž vstoupil do role hlavního partnera: „Základní myšlenka, filozofie, stejně jako způsob práce vedení týmu mě zaujaly natolik, že hodlám tento projekt podporovat dlouhodobě a na úrovni, která by se maximálně blížila úrovni World Tour.“
A že nejde jen o prázdná slova dokládá pořízení týmového autobusu, který si vybavením nezadá s autobusy právě týmů nejvyšší cyklistické divize.
Soupiska týmu se oproti loňské sezóně rozrostla. Figuruje v ní 15 závodníků. Ze stávajících pokračují Jiří Petruš, Matúš Štoček, Petr Klabouch, Tomáš Bárta, Karel Tyrpekl, Tomáš Jakoubek, Karel Camrda a Petr Hetfleiš. Nově přichází z pražské Sparty Michal Schuran, z Dukly Praha Jan Kašpar, z Roman Kreuziger Cycling Academy Daniel Sporysch, z boleslavského Brilon Matěj Stránský, z Mapei Merida Kaňkovský Jakub Havrlant, z brněnského Favoritu Michal Rotter a z německého Maloja Pushbikers Mika Heming.
Šéfem pochopitelně zůstává Radim Kijevský, k ruce bude mít tři sportovní ředitele, všechno bývalé cyklisty s praxí z nejvyšší domácí úrovně. Jde o Petra Kaltofena, Jaromíra Friedeho a Petra Dlaska. Kromě nich se budou o sportovní i lidský rozvoj svěřenců starat lidi z renomovaných metodických center jakož i psychologové apod.
Aby tým mohl fungovat na úrovni špičkově zajištěného kontinentálního týmu, potřebuje kromě titulárního řadu dalších partnerů, ať už jde o bicykly a jejich vybavení (Lapierre, Shimano, FFWD, 4iii atd.), oblečení (LAWI), doplňky stravy (Penco, Pastee), tak pokrytí dalších finančních nákladů, a těch je značné množství. Jejich kompletní seznam lze najít na webových stránkách týmu attcycling.cz.
Fanouška cyklistiky zcela jistě mimořádně zajímá závodní program. Ten se oproti loňsku opět zkvalitnil. Z jedničkových závodů mají potvrzenu účast mj. na rumunském Sibiu, Okolo Estonska a snad vyjde i Okolo Slovenska. Uvidíme, zda se borci v modro-červeno-zlatých dresech objeví i při Sazka Tour a případně na Okolo Maďarska.
Mezi priority týmu patří i Český pohár a zvláště pak Mistrovství republiky. Vzhledem k tomu, že na rozdíl od minulosti, kdy naprostou převahu kádru tvořili závodníci do 23 let, se dá nyní vyjádřit věkové složení týmu jako 1+1, tzn. na jednoho třiadvacítkáře jeden eliťák, má vedení týmu ambice být nejúspěšnější na domácí scéně i v kategorii elite. Uvidíme tedy, zda se jim letos podaří k zisku vítěze českého poháru do 23 let i vítěze týmové soutěže přidat vítězství v kategorii nejcennější.
Nakročeno k realizaci předsezónních ambicí má dobře. Jednak už samotnou kvalitou přicházejících závodníků, tak ale i výsledky výkonnostních testů, které závodníci absolvovali jednak v rámci prvního prosincového soustředění ve Španělsku, a následně odborných laboratorních testů, které prodělali začátkem ledna v Pardubicích.
„Nejcennější je, že kluci se ve výkonu stabilizovali. Nyní se chceme soustředit na cílenou individualizaci modelování tréninků, aby každý měl plán a program šitý opravdu na míru“, odpověděl na otázku ohledně srovnání výkonnostních testů kluků z minulých let a těch letošních sportovní fyziolog Aleš Řehoř.
Na dotaz, zda tým neuvažuje s ohledem na úroveň zajištění o posun z úrovně kontinentální výš, zatím Radim Kijevský odpovídá takto: „Chceme být špičkovým kontinentálním týmem než průměrným Pro týmem. V budoucnu možná, Miroslav Zadák by rád rychle, ale já raději zůstávám při zemi. Jako dosud chceme jít krok za krokem.“
S ohledem na sedmiletou minulost tohoto týmu a znalost jeho vývoje lze konstatovat, že zvolená cesta se jeví jako nejlepší možná a že sice stavět vzdušné zámky se obvykle nevyplatí, ale v případě ATT Investments se budoucnost nikoli příliš vzdálená v úrovni o stupeň výš jeví jako dost dobře možná.