Generální ředitel skupiny Madison Sports Group James Durbin ke spolupráci pronesl: „Závody Six Day Series představují pro výrobce cyklistického oblečení jedinečnou možnost prokázat svou kvalitu. Na každou akci je potřeba desítky unikátních, atraktivních designů vysoce kvalitního oblečení, které musí být včas vyrobené a doručené po celém světě. Spolupráci se značkou Kalas jsme poprvé zprostředkovali na londýnskou šestidenní v roce 2016. Dále jsme spolupracovali na podnicích na Malorce, Berlíně, Manchesteru a nedávno v Brisbane. Značka Kalas nám ukázala jedinečnou schopnost doručit vysoce kvalitní oblečení, které potřebujeme pro naše elitní jezdce, tudíž dalším přirozeným krokem bylo uzavření dlouhodobého partnerství.“
Marketingový ředitel firmy Kalas František Raboň uvedl: „V branži cyklistického oblečení s vlastním designem značka Kalas rapidně roste. V mnoha zemích, kde se pořádají podniky Six Day Series, máme důležité trhy, a proto tato spolupráce pro nás představuje skvělou příležitost ukázat potencionálním zákazníkům z celého světa naší grafickou kreativitu v designech a spolehlivost výroby z České republiky. Jsme určitě rádi, že jezdci jako Mark Cavendish, Katie Archibald, Owain Doull, Elinor Barker, Elia Viviani, Laura Kenny a Caleb Ewan budou na sobě mít náš aerodynamický dres PRO Razor. Šest dní úžasných závodů s hvězdami z World Tour, celosvětově odvysílaných na Eurosportu je pro nás i skvělou cestou, jak lidem ukázat naše nové moderní logo.“
Nové Kalas logo
Kalas Sportswear využije londýnskou Six Day k další propagaci svého nového loga, sloganu a barvy. Aktualizovaný vzhled odráží naše postavení jako moderní sportovní značky sportovního oblečení, která má vývoj a inovace jako středobod svého fungování. Přečtěte si více o novém logu ZDE.