Závěrečná etapa z Kielců do Łódźe měřila 202 km a nebyla na ní žádná vrchařská prémie. Celkové nastoupané metry uváděly hodnotu 869 metrů.

Dnes to nejvíc komplikoval vítr. Zpočátku odjeli tři lidi, po člověku z maďarského Epronexu a polského Mazowsze a německého Santic-Wibatech a vypracovali si až 6 minut náskoku. Větší část etapy se jela v relativním poklidu. Ovšem na 160. km vítr rozdělil peloton na tři skupiny, jenže po zhruba 10 km se vše zase sjelo. Únik se podařilo dojet přibližně 20 km před cílem a pak už to bylo o přípravě do spurtu. Problém však byly koleje, po nichž se peloton pohyboval v délce odhadem 2 km, a to bylo hodně nebezpečné.

Opět si to rozdali sprinteři. Patryk Stosz porazil v těsném spurtu Alana Banaszeka (HRE Mazowsze), Simona Dehairse (Alpecin) a Tomáše Bártu, který tak skončil těsně pod stupni vítězů.

Celý závod ovládli jezdci zálohy belgického Pro týmu Alpecin-Fenix, když žlutý dres si z Polska odváží Timo Kielich, bílý pro nejlepšího v bodovačce Simon Dehairs a všichni společně vyhráli týmovou soutěž. Nejlepším vrchařem se stal Thijs De Lange z nizozemského Metec-Solarwatt p/b Mantel, nejlepším jezdcem ve věku do 23 let Logan Currie z novozélandského Bolton Equities Black Spoke.

ATT Investments si veze dvě třetí místa v etapách, které padají na vrub Tomáš Bárty a Matúše Štočka a společně s 3. celkovým místem Matúše to pro tým přineslo 27 UCI bodů. V týmech skončil ATT na 5. místě. Na velmi dobrém vystoupení ATT Investments se podílel celý tým. Během etap odvedli pořádný kus práce všichni, kdo tu startovali, ať už to byl Jiří Petruš, Michal Rotter, Petr Hetfleiš i Daniel Sporysch.

V týmu Cyklo team Havířov startoval cyklokrosař Jakub Říman. Jako druhý nejlepší z českých cyklistů byl - po Jiřím Petrušovi (15.) z ATT Investments - klasifikovanán na konečném 37. místě. "Chci především poděkovat Cyklo Team Havířov a panu Hrabčákovi, že mi umožnili startovat. Jsem rád, že jsem to takhle objel. Byla to velmi dobrá příprava na cyklokrosovou sezónu," řekl Jakub po skončení etapáku.

Výsledky.