Ale abychom nebyli zbytečně negativní, některé z úvodních šesti etap budou nepochybně velmi těžké a snad i zajímavé. Ženská Tour začne v Clermont-Ferrand a na cyklistky je připraveno 124 kilometrů s cílem opět v Clermont-Ferrand. 9 kilometrů před cílem je první hodnocené stoupání celé Tour - Cote de Durtol (1,7 km, 7,2 %). Je tedy možné, že se už zde vytvoří první rozdíly v celkovém pořadí a sprinterky to nebudou mít snadné. 

Také 2. etapa startuje v Clermont-Ferrand, ale končí po 148 kilometrech v Mauriacu. Závodnice musejí překonat 2500 metrů převýšení a šest krátkých stoupání, včetně cílového výjezdu (3,4 km, 5 %), takže sprinterky nemají šanci. Šanci nejspíš dostanou až ve 3. etapě na 147 kilometrů s cílem v Montignac-Lascaux. 

4. etapa z Cahorsu do Rodezu je extrémně dlouhá, meří 177 kilometrů a bude mimořádně náročná. V této etapě se bude měnit celkové pořadí, protože na konci cyklistky čekají čtyři stoupání, nejsou to žádné hory, ale podobně klasikářské etapy bývají často ještě těžší. "Tato dlouhá etapa začne pozdravem dánské královské rodiny, která vlastní zámek Cayx. Začátek etapy by měl být příjemný a vede nádherným údolím řeky Lot. Situace se zkomplikuje 40 km před cílem, kdy budou následovat čtyři náročná stoupání, včetně Côte Saint-Pierre, která připraví velmi náročný závěr," říká Marion Rousse, ředitelka Tour de France Femmes. 

Následující etapa do Albi bude lehčí a také mnohem kratší, měří 126 kilometrů a možná se bude spurtovat, což je skoro jisté v 6. etapě s cílem v Blagnacu. 

A pak to vypukne. O žlutém dresu se rozhodne až v posledních dvou dnech. V neděli 30. července se jede pouze 90 kilometrů dlouhá etapa s rovinatou první polovinou a extrémně těžkou druhou polovinou. Cyklistky nejdřív vyjedou Col d'Aspin (12 km, 6,5 %) a dojíždět budou na Tourmaletu ve výšce 2110 metrů nad mořem. 17 kilometrů dlouhý Tourmalet je těžší než všechna stoupání v letošním ročníku a bude to velký den v historii ženské cyklistiky. Průměrné stoupání dosahuje hodnoty 7,3 %. Rozhodnuto o žlutém trikotu ještě nebude, ale okruh favoritek se minimálně hodně zúží. "Vítězka etapy bude mít pravděpodobně dobrou pozici pro vítězství v celkové klasifikaci," potvrzuje Marion Rousse. 

Na závěr 2. ročníku se totiž poprvé pojede individuální časovka. Ta v letošním závodě chyběla a závodnice i diváci a fanoušci si ji přáli. Ženy mají v pouhých osmi dnech stejný počet časovkářských kilometrů jako muži během 21 dní. Časovka v Pau měří 22 kilometrů a kromě jednoho stoupání uprostřed trati je rovinatá. "Tato etapa mezi Pau a Ganem bude zpočátku kopírovat trasu závěrečné části časovky Tour de France 2019, ale pojede se v opačném směru. Po překonání vrcholu stoupání (1,8 km s 5,5 %) bude technická trať vyžadovat spoustu zrychlení a změn tempa. Mírně stoupající dojezd do cíle nabídne nádherné panorama a možná i závěrečné napětí před předáním žlutého trikotu," dodává Marion Rousse.