Podle aktuálně dostupné startovní listiny jsou dva týmy z kategorie Pro: Bardiani a Corratec, většina z úrovně Conti: polské Mazowsze a Voster, slovinské Adria a Ljubljana, rakouské Hrinkow a WSA, německé Santic a Maloja, belgické Tarteletto, italská Gallina, development tým Astany, čínský Glory, kanadské XSpeed, oba slovenské Dukla Bánská Bystrica a zmíněný RRK Group, dva národní výběry Serbia a Republika Srpska a čtyři klubové z Bulharska, Polska, Slovinska a Srbska.

Ve výběru ATT Investments najdeme vedle českých závodníků Pavla Kelemena, Petra Klaboucha a Dana Sporysche také Estonce Mihkela Räima a Gerta Kivistika a Slováka Matúše Štočka.

Tři ze čtyř etap mají podle profilu jasný potenciál skončit hromadným spurtem. Pouze druhá v pořadí obsahuje 35 km před cílem 3,3 km dlouhý kopec o skoro 8% sklonu a 6 km před cílem 4,6 km s 4,2 průměrnými procenty. Ale ani to nemluví jednoznačně proti sprinterům.

Poprvé se tu pod hlavičkou UCI jelo v roce 2007. Z posledních tří ročníků vyhrál dvakrát Jakub Kaczmarek z HRE Mazowsze (na snímku), v roce 2021 tu byl nejlepší Mihkel Räim, tehdy v dresu stejného polského týmu. 

Na Wikipedii si může o Bosně a Hercegovině přečíst mj. následující: Země udržuje vysokou gramotnost, má dlouhou očekávanou délku života a vysokou úroveň vzdělání a je jednou z nejčastěji navštěvovaných zemí v regionu. Bosna a Hercegovina je regionálně a mezinárodně známá svou přírodní krásou a kulturním dědictvím vycházejícím ze šesti historických civilizací.