„Být sponzorem Tour de France je ideálním krokem pro naše produkty a firemní hodnoty,“ uvádí Nikolai Setzer, člen výkonné rady společnosti Continental AG a vedoucí divize pneumatik. „Po roce, ve kterém jsme byli v pozici "menšího" partnera a oficiálního dodavatele pneumatik, je nám nyní velkým potěšením stát se jedním z hlavních partnerů nejdůležitějších cyklistických závodů na světě. Zvýšená publicita při udělování cen pro vítěze jednotlivých etap nám umožní zviditelnit naši značku i high-tech pneumatiky, které jsou jedinečné nejen díky svojí bezpečnosti, ale i pro vášeň vítězit.“
Christian Prudhomme, ředitel Tour de France, dodává: „Radost z vítězství je každodenní emoce na Tour de France. Jezdec, který zvedne ruce na cílové čáře, ať už jako vícenásobný vítěz nebo jde o jeho první vítězství v kariéře, určitě zažije jednu z nejdůležitějších událostí svého života. Continental propojuje svoji image s těmito zážitky, které jsou rovněž spojené s představou výkonnosti, obhájené na nejvyšší úrovni značkou pneumatik. Šampioni Tour, od Bruselu po Paříž přes Saint-Etienne, Tourmalet nebo Nîmes budou usilovat o dokonalost, která definuje Continental.“
Tento rok bude šest týmů (Sky, FDJ, Movistar, Bahrain-Merida, Katusha-Alpecin, Sunweb) závodit na špičkových pneumatikách Competition PRO LTD od značky Continental, speciálně navržených a ručně vyrobených v německém Korbachu. Kromě toho řidiči doprovodných vozidel Tour de France budou jezdit na nejnovějších pneumatikách Continental PremiumContact 6, které se vyrábějí ve francouzském Sarreguemines. Pokud jde o pneumatiky, Tour de France je příběhem francouzsko-německého úspěchu.
Jako jeden z pěti hlavních partnerů soutěže bude mít Continental zajištěnou vyšší visibilitu během celé Tour. Logo Continental se objeví na oblouku nad cílovou čárou stejně jako na oblouku „flamme rouge“, jeden kilometr od cíle. Po každé etapě zástupci společnosti Continental předají na pódiu trofej pro vítěze.
Technologická divize taktéž využívá spolupráci s Tour de France na podporu svojí strategie „Vision Zero“, světa bez smrtelných nehod a zranění na silnicích. I tento rok bude výrobce pneumatik využívat atraktivitu závodů k tomu, aby vyzval řidiče a cyklisty k větší vzájemné toleranci prostřednictvím kampaní „Sharing the Road“ a „Stay Wider of the Rider“. Na své webové stránce bude Continental dávat fanouškům i tipy na bezpečné cestování v rámci různých etap. Navíc ještě předtím, než závodníci projedou konkrétní etapou, Continental opět nabídne bezplatné kontroly pneumatik pro vozidla zaparkovaná podél trasy. Na samotných závodech se poprvé objeví novinka v podobě speciálních světelných značek v korporátní žluté barvě Continental, které budou cyklistům signalizovat nebezpečné úseky.
Historie výroby pneumatik ve společnosti Continental sahá až do roku 1892, kdy byla vyrobena první vzduchová pneumatika „Pneumatics“, poté v roce 1898 následoval první cyklistický plášť. Díky tomu je Continental výrobcem pneumatik s nejdelší tradicí v Německu. Dnes společnost pracuje na zdokonalování svých dvoukolových a automobilových pneumatik sdílením některých technologií. Například sloučenina „Black Chili“ poskytuje vysokou přilnavost nejen u cyklistických pneumatik, ale i u vysoce výkonných plášťů pro automobily.