Nový Intrigue Advanced Pro 29 je postaven na karbonovém rámu z materiálu Advanced Composite, karbonová je i zadní stavba. Jeho specifická dámská trail/enduro geometrie navržená pro 29“ kola vychází z naší výrobní filozofie „3F“ (Fit, Form, Function) – tato filozofie zohledňuje specifické znaky ženského těla i stylu jízdy a pomáhá nám vyrábět kola, která vám umožní si jízdu ještě více užít a cítit se při ní pohodlně a bezpečně. Plně aktivní a vysoce citlivé odpružení Maestro je také naladěné pro ženy a poskytuje 125 mm zdvihu, vpředu je k dispozici 140 mm. Horní vahadlo odpružení Maestro je karbonové pro vyšší tuhost i pevnost a zároveň nižší hmotnost – jedná se o technologii Advanced Forged Composite. Přímé uchycení tlumiče do horního vahadla (tzv. trunnion mount) přináší ještě vyšší citlivost odpružení a lepší útlum. Zajímavou novinkou je možnost změny geometrie kola díky tzv. flip-chipu. Úhel hlavové trubky můžete mít strmější nebo položenější, což má vliv také na úhel sedlové trubky a projeví se to i na výšce středu šlapání (BB drop). Zatímco strmější úhel vidlice je vhodný pro výjezdy, položenější vidlice zlepší stabilitu kola ve sjezdech. Pokud jde o výbavu, Intrigue Advanced Pro 29 má vše, co na pořádném trail biku očekáváte – řazení 1x12 s širokým rozsahem převodů, zapletená bezdušová kola Giant TRX 29 WheelSystem s širokými karbonovými ráfky, výkonné 4-pístkové brzdy a samozřejmě i teleskopickou sedlovku s ovládáním na řídítkách a vnitřně vedeným bowdenem.
Karbonový rám vyladěný pro ženy
Ruční výroba karbonových rámů v našich vlastních továrnách nám umožňuje přizpůsobit rámy jejich využití, a to přidáním materiálu ve více namáhaných místech a naopak ubrání tam, kde je působení sil menší. A právě u dámských rámů je to důležité, protože jsou obecně namáhány méně než rámy pánské a tím dovolují jejich přizpůsobení ženskému stylu jízdy. Výsledkem jsou rámy tuhé a pevné a současně vysoce pohodlné a lehké, čímž zlepšují váš požitek z jízdy.
Skvělé odpružení Maestro
Odpružení Maestro je plně aktivní a vysoce citlivé, jízda v terénu tak bude příjemnější a zábavnější. Tento systém funguje na principu virtuálního (plovoucího) středu otáčení zadní stavby, což eliminuje nežádoucí pohupování při šlapání – díky tomu při jízdě neztrácíte energii a jedete plynuleji, rychleji a s menší námahou. Maestro využívá tlumičů s přímým uchycením do horního vahadla (tzv. trunnion mount) a nižším převodovým poměrem – výsledkem je ještě vyšší citlivost a lepší útlum.
Nastavitelná geometrie
Nejmodernější generace odpružení Maestro přináší jednu zásadní novinku – díky tzv. flip-chipu si můžete snadno upravit geometrii rámu pro váš styl jízdy nebo terén, jakým nejčastěji jezdíte. Úhel hlavové trubky můžete mít strmější nebo položenější (66,5° / 65,8°), což má vliv také na úhel sedlové trubky (77,8° / 77,0°) a projeví se to i na výšce středu šlapání (BB drop je 30 nebo 40 mm). Zatímco strmější úhel vidlice je vhodný pro výjezdy, položenější vidlice zlepší stabilitu kola ve sjezdech.