Pro cyklokrosové závodníky platí, že se spokojí jenom s takovým kolem, které jim umožní podat ten nejlepší výkon bez ohledu na podmínky na trati. Zcela nové TCX Advanced Pro je nekompromisní závodní stroj, který splňuje všechny jejich požadavky. Kompletně přepracovaný superlehký karbonový rám z materiálu Advanced Composite má specifickou cyklokrosovou geometrii a také asymetrické zadní vzpěry pro optimální přenos energie. Sedlovka D-Fuse pomáhá „vyhlazovat“ nerovnosti a tlumit vibrace díky svému „D“ tvaru.

Vyšší model TCX Advanced Pro 1 má novou celokarbonovou variantu této sedlovky D-Fuse SLR, která je o 20 procent poddajnější než karbonová sedlovka D-Fuse s hliníkovým zámkem (u modelu TCX Advanced Pro 2). Zásadní novinkou je však možnost použít i standardní 30,9 mm kulatou sedlovku – díky tomu můžete na kolo instalovat i teleskopickou sedlovku, pokud to vyžaduje váš jízdní styl nebo terén, kterým jezdíte. K dalším inovacím patří velmi lehká zapletená kola Giant SLR-2 WheelSystem s karbonovými ráfky (u vyššího modelu). Oba nabízené modely jsou osazeny bezdušovými plášti Maxxis All-Terrene v rozměru 700x33c – kola jsou přímo z výroby v bezdušové úpravě, stačí jen aplikovat bezdušový tmel. Samozřejmostí jsou také výkonné hydraulické kotoučové brzdy s plochými úchyty (tzv. flat-mount standard), stejně jako 12mm pevné osy pro vysokou tuhost.

Hlavní přednosti:

Nízká hmotnost a vysoká tuhost

Nový karbonový rám Advanced Composite je o 17,5 procenta lehčí než předchozí generace – v přesných číslech je to nyní 850 gramů versus 1050 gramů, v případě vidlice je to 400 gramů versus 460 gramů. Vysoká tuhost rámu a vidlice však byla zachována.

Vynikající ovladatelnost

Hydraulické kotoučové brzdy poskytují silný brzdný výkon a plynulou modulaci, což výrazně zlepšuje ovládání kola. Brzdy jsou upevněny pomocí plochých úchytů flat-mount a 12mm pevné osy zajišťují potřebnou tuhost. Sloupek řízení OverDrive 2 zvyšuje tuhost řízení a tím i zlepšuje ovladatelnost kola.

Vysoký komfort

Karbonová sedlovka D-Fuse díky svému „D“ tvaru tlumí vibrace lépe než klasická kulatá sedlovka a jízda je tak mnohem pohodlnější. Novinkou je však možnost použít i standardní 30,9 mm kulatou sedlovku – díky tomu můžete na kolo instalovat i teleskopickou sedlovku, kterou oceníte především ve sjezdech.

Technologie

Advanced Composite, OverDrive 2, D-Fuse, Giant Tubeless System