Jak je zřejmé, nejedná se o oficiální závody, jede se za provozu a za různých podmínek, ale
je přesto dobré porovnat svou výkonnost s ostatními. Jistě není třeba zdůrazňovat, že celý koncept funguje, pouze za předpokladu poctivého přístupu každého závodníka. My jsme si však jistí, že na tomto závody neztroskotají.
Na jaké tratě se tedy můžete těšit?
1. týden - Jesenická časovka (1. - 8. 5. 2020)
Naposledy se zde závodilo v roce 2000. Trať je téměř identická. Jen kruhových objezdů přibylo.
Délka: 20 km
Start: Jesenice u Prahy na silnici č. 101 na křižovatce ulic Na ochoze, Říčanská a Cedrová.
Startovní čára se nachází na začátku zebry přechodu pro chodce.
Cíl: shodný s místem startu
Trať: po silnici 101 až do Říčan, obrátka po 10 km na kruhovém objezdu u hřbitova a stejnou cestou zpět.
Nebezpečná místa: semafor v obci Kocanda, Kruhové objezdy kolem D1 a připojovací pruh na D1 cestou zpět, kde se držíme uprostřed.
2. týden - Časovka do vrchu Točná (9. - 16. 5. 2020)
Zde se jezdí tradiční automobilový závod Eda cup, ale také KPO časovka. Naše trať je však o 300 délkových a 10 výškových metrů delší.
Délka: 3,7 km převýšení 140 metrů.
Start: Silnice č. 101 (ulice Břežanské údolí směr Zbraslav) přesně u cedule Hlavní město Praha.
Cíl: Obec Točná horizont stoupání v ulici Branišovská před druhým domem vpravo čp. 8 cca. 40 metrů za ulicí K Závorám.
Trať: Po silnici 101 jen cca 250 metrů, pak odbočíme doprava do ulice Komořanská, po dalších 1700 metrech opět doprava do ulice Branišovská, kde skončíme až na horizontu.
Nebezpečná místa: Křižovatka Břežanské údolí, Komořanská,dáváme přednost autům přijíždějícím zleva. Nájezd do ulice Branišovská z Komořanské, serpentiny v ulici Branišovská.
3. týden - Čestlická časovka (17. - 24. 5. 2020)
Na této trati se každé úterý, naposledy v roce 1991, jezdily kontrolní závody Slavie.
Délka: 20 km (4x 5000 m dlouhý okruh).
Start: obec Benice, ulice Květnového povstání na křižovatce s ulicí Ochranovská, u cedule Praha konec
Cíl: shodný s místem startu
Trať: 4x okruh Benice - Nupaky - Čestlice - Benice
Nebezpečná místa: křižovatka Nupaky, kde dáváme přednost zleva a my jedeme mírně vpravo, Nupaky semafor, Čestlice retardér a za ním odbočení do ulice Benická, kde je hned další retardér, křižovatka v Benicích, kde dáváme přednost zleva a sami zatáčíme vpravo.
4. týden - Časovka do vrchu Žampach (25. 5. - 2. 6. 2020)
I zde se jezdil tradiční závod do vrchu. Bohužel jeho poslední ročník se uskutečnil v roce 1991. Tehdy zvítězil Radomír Šimůnek starší.
Délka: 3,6 km převýšení 215 metrů.
Start: Žampach, začátek naučná stezky Jílovské zlaté hory, u mostku přes Chotuňský potok
Cíl: horizont před Jílovým u Prahy, na obou stranách telefonní sloupy a na pravé polní cesta
Trať: Žampach, po naučné stezce 550 metrů rovina, po 600 metrech podjíždíme železniční viadukt, dále do obce Dolní Studené, zde stezku opouštíme a pokračujeme po silnici mírně vlevo. Za polovinou trati se napojíme na hlavní silnici a pokračujeme směr Jílové, kde na křižovatce 800 metrů před cílem zatočíme vpravo. Některá místa mají sklon až 20%!
Nebezpečná místa: chodci na naučné stezce, horší asfalt, napojení na hlavní silnice ve Studeném a pak před Jílovým.
Nahlášení dosažených výsledků:
Své časy posílejte na email: kc.slavia@volny.cz a pavel.jelinek@kcslaviapraha.cz.
Zpráva musí obsahovat tyto údaje: jméno, příjmení, ročník narození, popř. klub, název závodu, datum a čas startu, dosažený čas, licence ano/ne
Pro vyšší transparentnost a umožnění sledování průběžného pořadí musí být dosažený výsledek nahlášen v týdnu, pro který je závod vypsán!
Výsledky budou průběžně zveřejňovány na webu KC Slavia Praha a na Stopnuto.cz
Hodnocení:
Dle dosaženého umístění v závodě získá závodník 10-9-8-7-....-1 bod.
Do celkového pořadí se každému závodníkovi započítávají 3 nejvyšší bodové zisky.
V případě shodného bodového zisku rozhoduje pořadí na posledním absolvovaném závodě.
Ceny:
Dva vylosovaní závodníci, kteří absolvují alespoň 3 závody, získají startovné na nadcházející VC Temelína zdarma. Nejlepších 10 jezdců oficiálního celkového pořadí získá ceny od firmy Esatrade s.r.o., zástupce značky Isostar.