Festka je respektovaná česká značka, která propojuje svět umění, vizuálního i technického designu a výjimečného materiálového inženýrství. Kola Festka jsou známá právě svým inovativním přístupem. Kromě moderních materiálů a technologických postupů staví hlavně na kreativitě a boří zažité tradice spoluprací se zajímavými umělci. Kola z Vinohrad, na nichž jezdí úspěšní podnikatelé, politici i hollywoodské hvězdy jako třeba Orlando Bloom se umístily v žebříčku Technology Fast 50 stejně, jako samotné ROUVY. A právě díky nové spolupráci u významné příležitosti Grand Tour La Vuelta, resp. její virtuální části, byl vytvořen speciální design modelu Festka Spectre.

„Jízda na trenažéru ještě nikdy nebyla zábavnější. Rouvy svým vysoce oceňovaným progresivním přístupem a pozorností k detailům s jistou mírou nadsázky stírá hranice mezi jízdou venku a uvnitř a posouvá zážitek z domácího tréninku na zcela novou úroveň. Je skvělé, že si pocit z jízdy na výjimečném kole můžete vyzkoušet i ve virtuálním prostředí,” uvedl spoluzakladatel Festky Michael Moureček.

„Uživatelům ROUVY přinášíme díky této spolupráci unikátní příležitost, jak si zpestřit svou jízdu a po dobu trvání La Vuelty si ve své virtuální garáži mohou vybrat svůj superbike zdarma. Kromě nových letošních tří úrovní u této Grand Tour, o kterých jsme informovali minulý týden, tak přinášíme jezdcům další nový zážitek a zábavu,” uvedl Petr Samek, generální ředitel ROUVY, které patří do portfolia skupiny Pale Fire Capital.

Po ukončení La Vuelty bude kolo nadále k dispozici, avšak ke koupi za virtuální měnu. Zařazení kola do platformy je první ze série společných aktivit mezi ROUVY a Festkou. Kolo bylo také použito v nejnovější televizní kampani ROUVY, kde se značka snaží rozšířit povědomí o své platformě, rozšířit uživatelskou základnu a přinést realitu outdoorového ježdění jezdcům přímo do pohodlí jejich domovů.

FESTKA nabízí model Spectre s unikátní grafikou vytvořenou pro spolupráci s ROUVY v rámci La Vuelty jako limitovanou edici.