Nezvykle dlouhý, bezprostředně navazující závodní program, začal v Maďarsku závodem V4 se startem v Budapešti a cílem na kopci u Pannonhalmského arciopatství zapsaného do seznamu světového dědictví Unesco. Závod doprovázelo mimořádně horké počasí s teplotou čtyřicet stupňů. Závod probíhal poměrně poklidně až po příjezd do cílové destinace, kde se vše rozhodovalo v závěrečném cílovém stoupání, které však bylo třeba zdolat dvakrát. V Prvním stoupání se na čele závodu vytvořila skupina favoritů, ve které se držel také prostějovský Pavel Gruber. V cíli z toho bylo pro Grubera 23. místo.
Hned následujíc den uzavíral čtyřdílný seriál závodů V4 podnik na Slovensku, který hostila Nová Baňa. Trasa závodu měla velmi kopcovitý charakter, který „pustil“ do cíle pouze třetinu startovního pole. Z modrožlutých se s náročným profilem nejlépe popral Ondřej Petr, který cílovou pásku proťal na 19. místě.
Po závodě na Slovensku se tým přesunul do srdce Polska, do kraje Mazowsze. Zde na cyklisty čekal program v podobě jednorázového závodu Memoriálu Trochanowskiego, etapový závod Dookola Mazowsza a vše ukončovala další jednorázovka Puchar MON. Závody mají velmi rovinaté profily a vyznačují se vysokými rychlostními průměry, které se běžně pohybují od 46 km/hod nahoru.
V prvním závodě Memoriálu A. Trochanowskiego si nejlépe vedl Richard Holec, který obsadil 19. místo a solidně se umístil i Marek Dolníček na 26. pozici.
Hned následují den byl první etapou odstartován čtyřdenní etapový závod Dookola Mazowsza. Celý etapový závod doprovázely hromadné pády, které ve více než v únosné míře týkaly také prostějovského týmu. Nejlepších dílčích výsledků dosáhli Richard Holec ve druhé etapě, kde získal 16. místo a v první etapě byl v cíli na klasifikován na 21. pozici Marek Dolníček. V celkovém hodnocení etapového závodu byl nejvýše postaveným závodníkem Ondřej Petr na 52. pozici.
Polský seriál ukončoval jednorázový závod Puchar MON. Závod takřka po celý jeho průběh doprovázelo deštivé počasí a nezvykle nízké teploty. Na závěrečných cílových okruzích ve městě Wysokie Mazowieckie se nejlépe z TUFO PARDUS Prostějov orientoval Marek Dolníček a v cíli to pro něj znamenalo velmi slušné 18. místo.
„Abych byl upřímný, zejména od závodů v Polsku jsem čekal více. Je ovšem pravda, že se nás docela držela smůla v podobě pádů a potlučení závodníci tak nepředvedou optimální výkony.“ Realisticky hodnotí vystoupení svého týmu sportovní ředitel Michal Mráček