1. týden (1. – 7. 4.) Měchenice – Praha – Měchenice
Opět jsme se inspirovali historií, část této trati je shodná s časovkou, kterou jeli amatéři při MS v Praze v roce 1981. Tehdy se startovalo v Praze na Smíchově a obrátka byla ve Štěchovicích. My jsme si vybrali jen 10% původní trati z Měchenic na Zbraslav a zpět.
Délka: 20,3 km
Start: Měchenice u Prahy na silnici č. 102 - nadchod nad silnicí u plovárny. Startovní i cílová čára se nachází přímo pod tímto nadchodem.
Cíl: Shodný s místem startu
Trať: Po silnici 101 až do Prahy část Zbraslav, obrátka po 10 km na kruhovém objezdu a stejnou cestou zpět.
Nebezpečná místa: Prakticky žádná, ale pozor na hustý provoz a padající kamení.
2. týden (8. – 14. 4.) Časovka do vrchu Točná
Zde jsme již závodili loni. Jezdí se zde tradiční automobilový závod Eda cup ale také KPO časovka. Naše trať je však o 300 délkových a 10 výškových metrů delší.
Délka: 3,7 km převýšení 140 metrů.
Start: Silnice č. 101 (ulice Břežanské údolí směr Zbraslav) přesně u cedule Hlavní město Praha.
Cíl: Obec Točná horizont stoupání v ulici Branišovská před druhým domem vpravo čp. 8 cca. 40 metrů za ulicí K Závorám.
Trať: Po silnici 101 jen cca 250 metrů, pak odbočíme doprava do ulice Komořanská, po dalších 1700 metrech opět doprava do ulice Branišovská, kde skončíme až na horizontu.
Nebezpečná místa: Křižovatka Břežanské údolí, Komořanská, dáváme přednost autům přijíždějícím zleva. Nájezd do ulice Branišovská z Komořanské, serpentiny v ulici Branišovská.
3. týden (15. – 21. 4.) 62. ročník závodu Do vrchu Hřebenka
Na této trati se rovněž odehrávaly bitvy MS v Praze v roce 1981, ale i tradiční závod do vrchu, jehož 1. ročník se jel již před 100 lety.
Délka: 2 500 m převýšení 130 metrů
Start: Praha 5, křižovatka ulic Kroftova a Holečkova. Pokračujeme odbočením vpravo do ulice Švédská, pak ulicí Na Hřebenkách a ulicí Turistická končíme.
Cíl: konec ulice Turistická neodbočujeme, ale končíme na čáře v konečné autobusu.
Nebezpečná místa: Holečkova hustý provoz a semafor, odbočení do Švédské.
4. týden (22. – 28. 4.) Časovka do vrchu Žampach
I zde se jezdil tradiční závod do vrchu. Bohužel jeho poslední ročník se uskutečnil v roce 1991. Tehdy zvítězil Radomír Šimůnek starší.
Délka: 3,6 km převýšení 215 metrů.
Start: Žampach, začátek naučné stezky Jílovské zlaté hory u mostku přes Chotuňský potok
Cíl: Horizont před Jílovým u Prahy, na obou stranách telefonní sloupy a na pravé polní cesta
Trať: Žampach, po naučné stezce 550 metrů rovina, po 600 metrech podjíždíme železniční viadukt, dále do obce Dolní Studené, zde stezku opouštíme a pokračujeme po silnici mírně vlevo. Za polovinou trati se napojíme na hlavní silnici a pokračujeme směr Jílové, kde na křižovatce 800 metrů před cílem zatočíme vpravo.
Některá místa mají sklon až 20%!
Nebezpečná místa: Chodci na naučné stezce, horší asfalt, napojení na hlavní silnice ve Studeném a pak před Jílovým.
Nahlášení dosažených výsledků:
Své časy posílejte na email: kc.slavia@volny.cz a pavel.jelinek@kcslaviapraha.cz
Zpráva musí obsahovat tyto údaje: jméno, příjmení, ročník narození, popř. klub, název závodu, datum a čas startu, dosažený čas, licence ano/ne
Pro vyšší transparentnost a umožnění sledování průběžného pořadí musí být dosažený výsledek nahlášen v týdnu, pro který je závod vypsán!
Výsledky budou průběžně zveřejňovány na webu www.kcslaviapraha.cz a na Stopnuto.cz.
Hodnocení:
Dle dosaženého umístění v závodě získá závodník 10–9–8–7-…-1 bod.
Do celkového pořadí se každému závodníkovi započítávají 3 nejvyšší bodové zisky.
V případě shodného bodového zisku rozhoduje pořadí na posledním absolvovaném závodě.
Ceny:
Dva vylosovaní závodníci, kteří absolvují alespoň 3 závody, získají startovné na nadcházející VC Temelína zdarma. Nejlepších 10 závodníků celkového pořadí získá ceny od firmy Esatrade s.r.o., zástupce značky Isostar.
Startovné se neplatí, ale pokud nás chcete podpořit je to jen na vás. Č. ú.: 51–1476530247/0100