Úspěch tedy slavil ATT Investments i ve slovenské elitní verzi. Šampionem se mezi 25 startujícími stal Matúš Štoček. Druhého Martina Juríka, jezdícího v dresu slovinské Adria Mobil, porazil o 35 a třetího Marka Čaneckého ze slovenského kontinentálního RRK Group-Pierre Baguette-Benzinol o 40 vteřin.

Trať na papíře vypadala velmi jednoduše. Ve skutečnosti to tak lehké nebylo, protože se nikde nedalo orazit. Dnes to bylo hlavně o hlavě. Po třetím kole jsem se už lámal, ale věděl jsem, co mám jet, a nakonec to vyšlo tak, jak jsem doufal. Za vítězství jsem velmi rád. Myslím si, že jsme pro to v týmu udělali hodně věcí. Všichni jsme rádi, že jsme získali dva tituly v kategorii Elite," řekl Matúš i s odkazem na český titul Jakuba Otruby.

V loňském roce Matúš časovku pro technické potíže nedokončil. Chuť si spravil v silničním hromadném závodě, kde skončil třetí za vítězným Petrem Saganem.

Peter Sagan je největší hvězdou nedělního závodu, ale i Matúš může myslet hodně vysoko.

Letos totiž prokazuje další výkonnostní vzestup. Kromě slovenského titulu v časovce patří mezi jeho úspěchy 8. místo Okolo Estonska (2.1), 4. na GP Rhodes (1.2) či 1. místo v závodě slovenského poháru Trenčínským regionem. K velkým úspěchům patří vítězství v bodovací soutěži na Okolo Maďarska (2.Pro) a počítá se i 2. místo ve vrchařské soutěži na Tour d´Eure-et-Loir (2.2).

Jak on sám nahlíží na nedělní závod? „Trať je podobná té, jaká byla před dvěma lety v Bánovcích. Taky jsem si tehdy myslel, že únik nemůže být úspěšný, a stalo se. Odjela menší skupina a bylo po závodě,“ připomněl Matúš závod, v němž bral druhé místo za vítězným Petrem Saganem.

„Takže stát se to může i letos. Důležité bude být na začátku vepředu, kontrolovat závod. Pokud bude vedro, tak se na něj dobře připravit a zvládnout ho. V druhé části okruhu, v otevřené krajině pozor na vítr, ten může sehrát velmi důležitou roli.“

K Petrovi Saganovi i vlastním ambicím pak řekl: „Peter je favoritem hromadného spurtu, ale to je vždycky velká loterie, i v něm se může stát cokoli. Myslím, že hodně lidí, kteří mají zkušenosti z těžkých závodů,  se bude snažit udělat menší skupinu, z níž pak mají větší šanci uspět.“

„Moje ambice? Myslím minimálně na pódium. Je fajn, ale pochopitelně není nad první místo. Takže chci vyhrát.“