Základní příslib značky VELUX, tedy přinášet do života lidí denní světlo a čerstvý vzduch, tak zasáhne fanoušky Tour de France po celém světě. V roce 2024 dosáhly celosvětové přenosy těchto cyklistických závodů více jak miliardu sledovaných hodin.

 

Značka VELUX bude zobrazena na zadní straně dresu každého jezdce spolu s jeho závodním číslem. Kromě toho bude VELUX spojen také s pověstnou červenou lucernou uzavírající peloton a bude tak podporovat posledního jezdce celkové klasifikace závodu. Právě díky přítomnosti těchto značek bude VELUX během nadcházejících ročníků Tour de France, Tour de France Femmes avec Zwift a Etape du Tour de France „za všemi jezdci“, ať už se jedná o profesionály nebo amatéry.

 

Dalších 14 tisíc lidí se po celém světě zúčastnilo doprovodných závodů Étape du Tour de France, které tvoří největší cyklistickou událost v Evropě. Partnerství skupiny VELUX zahrnuje i účast na této akci.

 

“VELUX i Tour de France nabízejí silný odkaz a schopnost neustále se zlepšovat. Sdílejí navíc stejné hodnoty, kdy úspěch přichází díky týmové práci, vytrvalosti a dokonalosti,” říká ke spolupráci generální ředitel skupiny VELUX Lars Petersson. „Toto partnerství nám dává velký smysl. Je v dokonalém souladu se závazkem skupiny VELUX, poskytuje ideální platformu pro její představení globálnímu publiku. V průběhu Tour de France a Tour de France Femmes avec Zwift vidíme obrovský potenciál pro zapojení našich zákazníků a profesionálních partnerů. Zároveň se nám otevírá logický prostor pro představení výhod, které přináší více přirozeného světla a čerstvého vzduchu do našich životů,” dodal.

 

Partnerství začne v průběhu příštího roku, pokrývá všech 21 etap Tour de France a 9 etap Tour de France Femmes avec Zwift event. Mužský závod se koná od 5. do 27. července, navazující ženská trať pak začíná 26. července a končí 2. srpna.

 

„Jsme nesmírně hrdí, že můžeme přivítat mezinárodní skupinu VELUX se sídlem v Dánsku jako partnera mužské i ženské verze Tour de France,“ říká Yann Le Moënner, generální ředitel ASO. „Se skupinou VELUX sdílíme inovativní kulturu, podporu lokálních kořenů a ambici mít velký pozitivní dopad všude, kam se vydáme. Spojení sil dávalo dokonalý smysl. Jsme nadšeni, že máme po svém boku společnost VELUX, která na každého jezdce vrhne nové světlo,“ doplnil.