Jak je patrné z názvu na pozicích titulárních sponzorů nedošlo ke změnám. I přes složitou dobu ve které žijeme, zůstává podpora ze strany společností TUFO a PARDUS na velmi vysoké úrovni, což pro dlouhodobou stabilitu týmu zásadní. Velkou podporu týmu také poskytují značky FORCE, ATEX, Motortec Brno, Enervit a další. Zcela nepostradatelná je podpora a zázemí poskytované ze strany statutárního města Prostějov a Olomouckého Kraje. Poděkování za podporu také patří nadaci ČEZ.
Soupiska elitního týmu mužů doznala několika personálních změn v sestavě závodníků. Po dvou letech tým opouští Karel Tyrpekl, který pro tým dokázal vybojovat několik velmi kvalitních výsledků, včetně pódiového v závodě UCI. Dalším závodníkem, který tým opouští je Tomáš Bárta, který prostějovské barvy reprezentuje od dorosteneckého věku. Oba zamířili do ambiciózního týmu Topforex ATT Investmes z Pardubic. Tým se také rozešel s Lukášem Kolaříkem a Maximem Müllerem.
Po roční pauze se do týmu vrací polský internacionál Wojciech Pszczolarski, na kterého také dopadla krize a zánik některých polských kontinentálních týmů. Wojtova volba pak byla celkem jednoduchá a vstoupil do jednání s týmem TUFO PARDUS Prostějov, na jehož konci bylo opětovné navázání spolupráce. Wojta patří mezi ty vyvolené, kterým se podařilo vybojovat kvalifikaci na olympijské hry v Tokiu pro disciplínu madison. Je tedy pro něho velmi důležité působení v týmu, který bude před olympiádou disponovat kvalitním závodním programem na silnici i dráze. Společná cesta prostějovského týmu s Wojciechem Pszczolarskim tak bude psát již sedmou sezónu.
Novým jezdcem který posiluje elitní tým, je pětadvacetiletý Pavel Gruber. Tento závodník cyklisticky vyrostl v dobře fungujícím klubu v Kyjově. Další jeho cyklistická cesta vedla přes Favorit Brno do Příbrami a opět přes brněnský Favorit až do prostějovského klubu. Pavel v loňském roce zaznamenal několik kvalitních umístění v závodech UCI a vše podtrhl skvělým šestým místem v celkové klasifikaci silničního poháru Škoda Cup. Rozhodně by měl být jedním z lídrů v závodech s náročným profilem.
Dalšího „nováčka“ kterého tým představí, může být pro někoho překvapení. Z olomouckého amatérského klubu Team Bikecentrum přichází šestatřicetiletý Pavel Gräsle. Jedná se o cyklistu, jehož nasazení, výkonnost a odhodlaní přesvědčilo vedení týmu a pro rok 2021 mu dát šanci na soupisce Continental Teamu. Hned první tréninkový camp na Ramzové potvrdil jak lidské, tak sportovní kvality Pavla, který do týmu hned skvěle zapadl.
Další členové týmu již navazují minimálně druhým rokem na působení v TUFO PARDUS Prostějov. Na koncovky závodu se opět bude zaměřovat Daniel Babor, který v modrožlutém dresu zahájí již třetí sezónu, podobně jako Marek Dolníček. Oba dva se podobně stejně jako René Smékal a Filip Řeha budou prezentovat také v závodech na dráze, která je pro prostějovský tým tradičně velmi významnou součástí programu. U Filipa Řehy však bude převažovat zaměření na středně náročné silniční závody, kde již naznačil velmi solidní potenciál.
V náročnějších profilech by měl Pavlu Gruberovy, zdatně sekundovat Jakub Hník, jehož fyzické předpoklady jsou předurčeny ke skvělému pohybu v kopcovitém terénu. Kuba v týmu působí již od juniorské kategorie. Univerzálem s velmi dobrými tempařskými schopnostmi je pak Bruno Stoček.
U týmu zůstávají na pozicích sportovních ředitelů Michal Mráček a Tomáš Konečný. Šéfem týmu zůstává Petr Šrámek. Pochopitelně nelze zapomenou na mechaniky a maséry, bez jejichž práce by se tým v žádném případě neobešel.
Kalendář závodů se vyvíjí, ale všichni věříme, že sezóna začne v plánovaných termínech. V přípravě k tomu vše směřuje. Momentálně polyká většina týmu mužů a juniorů, doplněné o evropskou medailistku, juniorku Gabrielu Bártovou kilometry ve Španělsku. Po návratu 6. února čeká dráhovou skupinu ve dnech 8.-10. února MČR na dráze v pražské Motole, aby hned vzápětí pokračoval celý tým v najíždění tréninkových kilometrů v italském Toskánsku.
První ostrý start v silničním závodě, je plánován na 21. března ve Slovinku při GP Slovenia. Domácí nejvyšší soutěž na silnici potom odstartuje o týden později a to v neděli 28. března na tradiční trati mezi Velkou Bíteší a Brnem. „Tedy, alespoň v to doufáme!“ říká sportovní ředitel týmu Michal Mráček. Začátkem dubna absolvuje elitní tým mužů z března přesunuté dva závody na řeckém Rhodu. Ze zajímavých pozvánek pro continental team mužů je možné zmínit závod první kategorie UCI Tour of Estonia 27. - 30. května.