Název Bahrain Victorious (Vítězný Bahrajn) jasně odkazuje na velké ambice týmu a hlavní cíl, kterým jsou velká vítězství. Z názvu týmu a z dresu zmizel McLaren a pryč je i typicky oranžová barva britské stáje F1. Bahrajn je nyní jediným titulárním sponzorem, ale na dresu je také velké logo společnosti Bapco (Bahrain Petroleum Company).

„Cyklistika je jedním z nejnáročnějších sportů, který vyžaduje odhodlání, disciplínu a vytrvalost. Právě tyto hodnoty jsou nutné pro vytrvalostní sporty, které mohou propagovat lepší životní styl pro všechny. Team Bahrain Victorious bude odrážet naši vizi budování týmu zaměřeného na výkon, jehož cílem je inspirovat a vyhrávat na nejvyšší úrovni,“ říká šejk Násir bin Hamad Al Chalífa. 
Násir bin Hamad Al Chalífa je synem bahrajnského krále a v pouhých 33 letech je vysoce postaveným velitelem v bahrajnské armádě, také je předsedou bahrajnského olympijského výboru a nadšeným sportovcem. V triatlonu dokonce závodí a cyklistický tým WorldTour je pro něj koníček, který mu sponzorují státní firmy Bahrain Economic Development Board, Bapco, Batelco, National Bank of Bahrain a Alba. 
Šejk je také obviněný z mučení lidí zapojených do protivládních protestů během arabského jara.   
Bahrajnské království podporuje WorldTour tým od roku 2017 s podporou výrobce kol Merida, která bude i nadále jedním z hlavních partnerů týmu a bude dodávat závodní kola. Dalšími technickými partnery jsou FSA (řídítka a představce), Vision (zapletená kola), Prologo (sedla), Continental (galusky a pláště) a Shimano. Dále Bahrain Victorious spolupracuje s výrobcem helem brýlí Rudy Project, využívá výrobky Scicon, Elite, sportovní oblečení Nalini, dále Snap-On a Bahco. Dalšími sponzory jsou televizní stanice CNBC, Globální zpravodajská společnost CNBC, Cad & The Dandy, Rocket Espresso a Bristot.
Tým však přišel o ředitele Roda Ellingwortha. Hledá se nový, zatímco se na další sezónu připravují lídři Mikel Landa, Wout Poels, Matej Mohorič, Pello Bilbao, Dylan Teuns, Sonny Colbrelli a nová posila Jack Haig.