Corsa těží ze zkušeností nabytých v mnoha milionech závodních kilometrů. Díky revoluční G+ Isotech směsi a špičkové Corespun kostře závodního pláště dosahuje zatím nepřekonaných parametrů. Ne nadarmo se blyští puncem nejlepší galusky světa. Je vyrobena ze čtyř směsí pro maximální rychlost, grip, odolnost a ochranu proti defektu. Kevlarem zesílený Corespoun K kord pro lepší ochranu bočnic.

První navlékání na patku ráfku si vyžadovalo trpělivost. Ale v okamžiku, kdy plášť vešel v symbiózu – chytil tvar - s ráfkem, pak už každá další výměna duše šla s lehkostí a hodnotím ji jako nejjednodušší „převlékání“, jaké jsem kdy okusil.

Velkým benefitem se hned z počátku jízdy projevovala samotná adheze pláště. Na silnici přilnul se samozřejmostí a dodával tak jistoty i v opravdu zavřených zatáčkách. Jakoby posouvala jezdce o kousek dál za zákony fyziky. Tato doména pláště Vittoria Corsa se násobila hlavně při jízdě na mokru a slovo „důvěra“ se zde dvakrát podtrhuje. Nikdy nezradila ani tam, kde už se zdálo, že třecí síly nejsou dostačující.

Vittoria Corsa je vyroben z měkké směsi, a proto neočekávejme tu nejvyšší životnost. Avšak jízda po silnici je k plášťům přeci jen milosrdnější než v terénu, takže se toho nemusíme tolik bát. Pár defektů sice bylo, ale po většinou spíš jen díky sklu na zemi, takže i zde hodnotím spolehlivost pláště velmi kladně. Navíc příjemnou satisfakcí k nižší životnosti je i nižší váha samotného pláště, a také pocit komfortu.

Plášť Vittoria Corsa lze pořídit v těchto rozměrech a při váze: 23-622 – 235 g, 25-622 – 240 g, 25-622 – 265 g. Všechny verze buď v para nebo anthracite. Vždy typ skládací a při ceně 1399 Kč nikterak nevybočuje od cenového standardu.

Foto: Jan Novota, web Vittoria.com