Tým CCC musel propustit většinu podpůrného personálu. A závodníci se musí smířit s menší výplatou. Podle Mileka není možné platit cyklistické týmy, které nezávodí. „Nyní bojujeme o náš podnik, takže nemůžeme mít slitování s cyklisty. Bylo by nemorální snížit náklady na zaměstnance a neudělat to samé závodníkům,“ řekl pro rowery.org.
Milekovi patří společnost CCC, evropský řetězec prodejců bot. Celá společnost CCC se už delší dobu potýká s finančními problémy. Tržby společnosti klesají, stejně tak i hodnota firmy. Po uzavření obchodů kvůli pandemii koronaviru musí sáhnout k úsporám. A to výrazným. „Máme smlouvu s týmem na tento a příští rok, ale závodníci jednoduše neposkytují nasmlouvané služby. Už nejsme 265 dní v roce na Eurosportu. Takže nemá smysl investovat. Jednoduše z toho nemáme prospěch.“
Jim Ochowicz, ředitel týmu, se musí smířit s novými skutečnostmi. „Rozhodnutí provést rozsáhlé škrty je bolestivý proces, který jsme nepředvídali. Ekonomické důsledky pandemie Covid-19 měly drastický dopad na podnikání našeho sponzora CCC a stejně jako ostatní profesionální cyklistické týmy se nyní potýkáme s nedostatkem peněz v důsledku nepředvídaného snížení sponzorství. Tento aspekt našeho podnikání je mimo naši kontrolu. Víme, že do konce června nebudou žádné závody, ale situace se neustále vyvíjí. Abychom měli rozpočet na závody, kdyby sezóna opět začala, museli jsme, s výjimkou malé části, dočasně propustit všechny zaměstnance a výrazně snížit platy jezdců. Jakmile budou závody pokračovat, doufáme, že budeme v pozici, aby bylo možné přijmout zpět co nejvíce zaměstnanců.“
Smířený je i Greg Van Avermaet. I když jezdci přijdou podle informací VTM o 80 % mezd. Včetně Josefa Černého a Jana Hirta. V třetidivizním celku CCC Development působí Petr Kelemen. A rozhodně není jisté, že po výrazném snížení mezd všechny tři týmy přežijí. Milek musí chránit svůj podnik a sponzorství je vedlejší. „Nedělám svou práci na 100 %, protože nemůžu závodit. Jsme připaveni na snížení platu. Musíme být loajální ke svým sponzorům a podporovat je. A co je nejdůležitější, chceme, aby sponzor v budoucnu pokračoval a neměl problémy,“ vysvětluje Van Avermaet.