Od letošního roku tak Alejandro Valverde a jeho týmoví kolegové jezdí na kolech Canyon s bezdrátovým elektronickým řazením Sram a zapletenými koly Zipp. Značka patří společnosti Sram a tak dodává společně s řazením i kola od výrobce z amerického Indianapolisu.
Sram dodává dvanáctirychlostní řazení s netypickými kombinacemi převodů. Závodníci si mohou vybrat, jestli chtějí jezdit jeden převodník, nebo tradiční dva převodníky. Velký převodník nemá standardní počet zubů 53, ale pouze 50 a malý převodník má 37 zubů. Nejmenší pastorek má pouze 10 zubů, takže jezdci šmanělského týmu budou mít i dostatečně težké převody.
Nejčastěji používaná kazeta by měla mít rozmezí 10 - 33 zubů. Sram řadí bezdrátově, zatím jako jediný výrobce a také dlouho neváhal a zavedl dvanáctirychlostní kazetu. Přesto je Shimano mezi profesionály stále neojblíbenější. Sram má e WorldTour dva týmy, Campagnolo tři celky (UAE Emirates, Lotto Soudal a Cofidis), zbytek vozí Shimano, ale ne všem dodává komponenty přímo japonská společnost.
Komponenty Sram v součsném profipelotonu používají týmy Movistar, Trek - Segafredo, dále například americký druhodivizní celek Rally a další sestavy. Kola Canyon v letošní sezóně vozí tři profesionální týmy: Movistar, Alpecin - Fenix a Arkéa - Samsic.